27. heinäkuuta 2012

Tällä viikolla olin tauon jälkeen ensimmäistä kertaa brasilialaisen jujutsun sekaharjoituksissa. Sekä raskauden että satunnaisten alaselkäongelmien vuoksi minulla on takana noin vuoden tauko brasilialaisesta jujutsusta. Kiropraktiikan avulla olen saanut selkäni kuntoon ja tyttärenkin olen synnyttänyt pian kolme kuukautta sitten - tähän päivään mennessä olen treenannut jujutsua kuusi viikkoa synnytyksestä palauduttuani. Ennen seka-, miesten ja naisten, harjoituksiin osallistumista olen treenannut kaksi kertaa viikossa vain naisille suunnatuissa treeneissä.


Kehostani voi päätellä, että säännöllinen brasilialaisen jujutsun harjoittelu on palannut arkirutiineihini - enää ei riitä kahden käden sormet mustelmien määrää laskettaessa. Harjoittelun aikana en kiinnitä huomiota, mikäli kehoni saa osumaa, mutta viimeistään suihkuun siirtyessä huomaan kuinka uudet ja taas uudet mustelmat piirtyvät ihooni. Tänään suunnittelin pukevani lyhyet shortsit, mutta tulin toisiin aatoksiin, kun katsoin jalkojani peilistä. Peitin jalkani pillifarkuilla, mutta hihattoman paidan puin ylleni mustelmista huolimatta.

Ensi viikosta lähtien treeniohjelmassani on oheisharjoittelun lisäksi yhteensä neljät lajiharjoitukset, koska aikomuksenani on osallistua elämäni ensimmäisiin brasilialaisen jujutsun arvokisoihin keväällä 2013.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti